سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه نویسی Front & End چه چیزی است؟

برنامه نویسی یکی از محبوب ترین آثار جهان است و در سال های اخیر طرفداران زیادی در ایران به دست آورده است. بسیاری از افراد علاقه مند به یادگیری برنامه نویسی وب هستند و با اصطلاحاتی مانند برنامه نویسی جلو-پایان برخورد می کنند. به همین دلیل ما در آکادمی پایتون تصمیم گرفتیم مقاله ای در این باره تهیه و منتشر کنیم.

برنامه نویسی Front & End چه چیزی است؟

 

برنامه نویسی Front-end به برنامه نویسی در بخشی از یک وب سایت یا برنامه وب اطلاق می شود که کاربر آن را مشاهده می کند و با آن تعامل دارد. این بخش از سایت با زبان های برنامه نویسی HTML، CSS، و جاوا اسکریپت طراحی شده است.

 

چالش برای یک برنامه نویس جلو پایان این است که ابزارها و تکنیک های مورد استفاده برای انتهای جلو به طور مداوم در حال تغییر هستند. بنابراین برنامه نویس باید دائماً از چگونگی توسعه این بخش آگاه باشد.

 

هدف برنامه نویس این است که اطمینان حاصل شود که وقتی یک کاربر یک وب سایت را باز می کند، می توانند اطلاعات را با فرمتی آسان برای خواندن ببینند. توسعه دهنده همچنین باید به این واقعیت توجه داشته باشید که کاربران از دستگاه های مختلف برای مرور وب و بهینه سازی سایت برای تمام دستگاه ها (دسکتاپ، تلفن همراه، تبلت) استفاده می کنند.

 

بهینه سازی به این معنی است که اطلاعات بر روی تمام دستگاه ها بدون سردرگمی و کم و کسری نمایش داده می شوند. سایت های بهینه شده برای همه دستگاه ها را پاسخگو می نامند.

نقاشی چیه؟

 

ساختاری یا اسکلتی که برنامه نویس آن را صدا می کند. این ساختار به برنامه نویس یا کد برنامه نویس در یک محیط و ساختار منظم، خاص کمک می کند. در واقع چارچوب ها کدی هستند که در بیشتر برنامه ها وجود دارند و توسط بهترین برنامه نویسان جهان نوشته می شوند. توسعه دهندگان از آن ها برای صرفه جویی در زمان استفاده می کنند و دیگر همان کد را بازنویسی نمی کنند. چارچوب ها مجموعه ای از ابزارها و کدها را برای برنامه نویسان فراهم می کنند و هدف این است که برنامه نویسی سریع تر، لذت بخش تر و کیفیت بهتری داشته باشد.

معنای کتابخانه در برنامه نویسی چه معنایی دارد؟

 

مجموعه ای از توابع، کلاس ها، و برنامه ها در حال حاضر نوشته شده است. کتابخانه ها یک بار نوشته می شوند و چندین بار توسط برنامه نویسان در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. کتابخانه ها زمان برنامه نویس را با مجموعه ای از توابع مفید ارائه شده به توسعه دهندگان ذخیره می کنند.

منبع :

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11120508

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1639413.page

https://independent.academia.edu/GinaClayton51

http://ufotech.com.vn/members/anahardy4.1061096/

http://edu.fudanedu.uk/user/anahardy4/

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://sabzlearn.ir/

http://fudanedu.uk/user/anahardy4/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:AnaHardy4

https://lib02.uwec.edu/ClarkWiki/index.php?title=User:AnaHardy4

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://sabzlearn.ir/

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://sabzlearn.ir/